A A A

Rok 2018

  • Marta Dymowska – Technologia i technika obrazu pt. Święta Rodzina ze św. Janem, dat. Ok. 1680 r., z kolekcji prof. Wiesława Litewskiego, Muzeum Uniwersyteckiego w Toruniu. Promotor pracy: prof. dr hab. J. Olszewska-Świetlik
  • Paulina Miłaszewska - Technologia i technika obrazów sztalugowych Leona Tarasewicza. Promotor pracy: prof. dr hab. J. Olszewska-Świetlik
  • Karolina Jasińska - Problematyka ponownej konserwacji przeniesionych malowideł ściennych. Promotor pracy dr hab. Robert Rogal, prof. UMK
  • Paula Karina Śwituszak - Od badań do ekspozycji – unikatowa Tarcza Zegarowa ze zbiorów Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie. Promotor pracy: prof. dr hab. Justyna Olszewska-Świetlik
  • Pola Berensdorff - Problemy konserwacji i restauracji jedwabnych chorągwi pogrzebowych na przykładzie chorągwi Gottfrieda zu Eulenburg. Poszukiwanie nowych metod konserwacji z wykorzystaniem masy włóknistej. Promotor pracy: prof. dr hab. Bogumiła J. Rouba
  • Katarzyna Petrykowska - Utworzenie bazy cyfrowych obrazów pigmentów i barwników organicznych dedykowanej do analiz warstw malarskich w technice kolorowej reflektografii w ultrafiolecie. Promotor pracy: dr hab. Jarosław Rogóż, prof. UMK
  • Natalia Buchalska - Technika chipolin i jej praktyczna rekonstrukcja współczesnymi materiałami na potrzeby konserwacji. Promotor pracy: prof. dr hab. J. Olszewska-Świetlik
  • Małgorzata Szulakiewicz - Przydatność szpachlówki akrylowej Tikkurila Colowood Putty do uzupełnień warstwy zaprawy na podłożu drewnianym. Promotor pracy: dr hab. J. Stachera
  • Paulina Władecka – Aquazole – alternatywa dla innych „wodnych” spoiw do uzupełnień warstwy malarskiej? Właściwości aplikacyjne i ocena zmian wyglądu pod wpływem starzenia. Promotor pracy: dr hab. E. Szmit-Naud